چه پنکیکی بزنیم؟
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
به کارگیری از پنکیک و کرم پودر رابطه متعددی با گونه پوست هر شخص دارااست.

بعنوان نمونه بهتر میباشد افرادی که پوستی چرب و مورد آکنه و جوش رخ را دارا هستند از مواد آرایشی سبک تری مانند پنکیک به کار گیری نمایند.

به صورت کلی کرم پودرها نسبت به پنکیک ها سنگین خیس می‌باشند. البته اشخاصی با پوست کم آب یا این که آن هایی که از پوشانندگی پنکیک رضایت ندارند، میتوانند برای ساعت های کوتاهی از کرم پودر هم به کارگیری نمایند. ولی بهتر میباشد اشخاصی با پوستی چرب، گونه های سوای روغن کرم پودرها را تعیین نمایند. چه بسا برندهای دارای اعتبار کرم پودر مطلوب پوست چرب نیز در سبد تولیدها خویش دارا‌هستند.

چنانچه در گزینش پنکیک مطلوب مبتلا سردرگمی می‌شوید و اضافه از پوشانندگی پیرو یک متاع کیفیت بالا می‌باشید تا علاوه بر مراقبت، پوشانندگی مناسبی هم داشته باشد، یک توصیه به شما: پودر موزاییکی اون میباشد. این پنکیک مطلوب گونه های پوست حتی حساس ترین ها می‌باشد.

پودر موزاییکی کوورانس اون ( با یک تیر دو نشان بزنید )


طریق استعمال:
تحت عنوان پنکیک، با استعمال از پد منحصربه‌فرد روی پوست رخ و گردن مصرف شود.

از رنگ های متعدد این متاع می شود به تیتر رژگونه، سایه ابرو و دیده استفاده کرد.

همینطور با به کار گیری از یک برس پهن می‌توانید از این کالا برای ثبت آرایش و پیرایش یا این که پررنگ نمودن خطوط چهره استعمال فرمائید.

برای خانمهایی که میخواهند رخ ای برنا و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ به کار گیری از کرم پودر بهتر میباشد یا این که پنکیک؟

شاید شما هم جزو آن گونه از خانمهایی باشید که بعداز میکاپ سنتان اضافه چشم شود که اما ناگفته نماند در اکثر مواقع این رخداد خواهد زمین خورد و زیرا به حیث می‌رسد میتوان زیباتر از پیشین بود، هی طولانی تر پیرایش میکنیم و همین باعث می‌شود که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان اضافه چشم شود .

یکی مهم ترین فرایند مهیا سازی پوست میباشد که می اقتدار اعلام کرد اساسی ترین نصیب میکاپ میباشد به این دلیل‌که در حالتی‌که پوست یکپارچه و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خویش را آنطور که بایستی نخواهند داشت بدین ترتیب بایستی این مرحله را اضافه مد لحاظ داشت.

پنکیک و یا این که کرم ها چین و چروک ها را طولانی تر نشان می دهند!
برای اینکه پوستمان به نحوی چشم شود که ما فقط آن را مهیا کرده باشیم و با گونه های کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک میباشد چشم شود و به نوعی سنمان را بیش تر نشان ندهد بهتر میباشد :

نکته نخستین:
فارغ از در لحاظ به چنگ آوردن سن و رنگ پوست، در حالتی‌که پوست درخشان و شفافی دارید که از اشکال پوستهایی میباشد که مثل آینه می‌درخشد ولی هر از گهگاه جوشهای ریزی هم در آن مشاهده میشود بهتر میباشد بعداز زدن ضد آفتاب منحصربه‌فرد پوستتان از پنکیک استعمال فرمایید به این دلیل که در‌این مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی خیر برای جوشها دارااست و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد بخشید که اما اعتنا داشته باشید که هیچگاه پنکیک را به دور چشمها نزنید ( تاکید دوباره) و صرفا با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را یه خرده مات نمائید .

نکته دوم :
در حالتی‌که پوستی کم آب دارید و مدام مجبورید آن را با گونه های کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر میباشد در بعضا مورد ها خیر مدام آنهم به ترتیبی که در زیر نقل شده میباشد از پنکیک در آخر آرایشتان به کار گیری نمائید به این دلیل که در هر سنی که باشید بی آبی پوستتان منجر می‌شود که با پنکیک خطوط فیس ی شما اضافه معلوم شود، منش بهتر آن میباشد که بعداز استعمال از ضد آفتاب منحصر پوستتان فقط از یک کرم پودر خوب به کارگیری فرمایید که در صورتیکه که دوست داشتید پوستتان مات چشم شود از گونه مات آن را تهیه و تنظیم کرده و روی ضد آفتابتان بزنید .

نکته سوم :
در‌صورتی‌که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای ارثیه از جوش دارید و میخواهید آن را برای یک آرایش و پیرایش ملایم و قشنگ مهیا نمایید بهتر میباشد در آغاز ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آن گاه از یک کرم پودر خوب که امکان پوشانندگی نیکی دارااست استعمال کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در آخر فعالیت پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را پاره ای از براقی به ماتی برسانید. گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید تنها بگذارید و بردارید.

پوست های کم آب بخوانند
دختران و خانم هایی که پوست بسیار بی آبی دارا‌هستند مسلما نخست از مرطوب کننده ای مطلوب به کارگیری کرده، بعد از مرطوب ساختن پوست ضدآفتاب مطلوب و بعد از جذب بی نقص آن‌ها از پنکیک استعمال نمایند .

سوال پیش میاید چه مرطوب کننده ای بهتر میباشد؟
توصیه:

کرم مرطوب کننده کیووی با اس بی اف 30


روی ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارااست؟
می بایست توجه شود که پنکیک‌ ها اثر بخشی ضدآفتاب را نادر می نمایند. علاوه بر این پنکیک در برخی مواقع منجر گشوده شدن منافذ پوست می گردد . با در لحاظ داشتن این نکات، می‌توانید در رخ رغبت، ضد آفتابی را گزینش فرمایید که خواص آرایشی و پوشش‌ دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.

ضد آفتابی با این خصوصیات نمی شناسید؟ و یا این که از تنوع مارک ها تعیین برایتان طاقت فرسا میباشد؟

ضد آفتاب کامپکت اس او آر با اس بی اف 50 و بالاترین کاور

 

چطور پنکیک بزنیم؟
اولی و مهم‌ترین مرحله آن میباشد که پد پنکیک خویش را مرطوب فرمائید، هرچه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری خواهید داشت، پس در شرایطی که در ادامه یک پوشش طبیعی روی پوست چهره تان می باشید، پد را زیاد مرطوب نکنید و همینطور برای برداشتن پنکیک فشار مازاد به آن وارد نکنید. با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را ابتدا نمایید برای اینکه پوست فیس شما یکنواخت خیس بنظر رسد و هرچه قدر از سطح چهره را که میتوانید پوشش بدهید : رخ، زنخدان، کناره های بینی و خطوط نزدیک دیده.

چه پنکیکی بزنیم؟
پنکیک سیلک میلادوپیز

 

 





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: